ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ყველაფერი საკვები დანამატების შესახებ</p>

ყველაფერი საკვები დანამატების შესახებ

საკვები დანამატების მიმართ საზოგადოებას ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულება აქვს. ადამიანების ნაწილი მათ შესახებ სრულფასოვან ინფორმაციას არ ფლობს, რის გამოც არასწორი წარმოდგენა აქვს საკვები დანამატების დანიშნულების და ჯანმრთელობაზე მათი ზემოქმედების

წაიკითხე მეტი
<p>ყველაფერი ცხიმისმწველების შესახებ</p>

ყველაფერი ცხიმისმწველების შესახებ

ცხიმისმწველებზე ადამიანებს ხშირად არასწორი წარმოდგენები აქვთ. ისინი ფიქრობენ, რომ თუ ამ ჯადოსნურ აბებს დალევენ, მათი ორგანიზმიდან ცხიმი ისევე აორთქლდება, როგორც ყინული მზიან ამინდში. უმჯობესია, თავიდანვე იცოდეთ, რომ საუკეთესო ცხიმისმწველებსაც კი

წაიკითხე მეტი
<p>რა არის ელკარნიტინი?</p>

რა არის ელკარნიტინი?

ელკარნიტინის (L-კარნიტინი, L-CARNITINE) დანამატი, როგორც წესი, წონაში კლების მიზნით გამოიყენება, ის მნიშვნელოვნად აუმჯობესებს ტვინის ფუნქციებსაც. ჩვენს სტატიაში L-კარნიტინის შესახებ დეტალურ ინფორმაციას მოგაწვდით, გაგაცნობთ მის სასარგებლო მხარეებს

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავწვათ ვარჯიშით 1000 კალორია დღეში?</p>

როგორ დავწვათ ვარჯიშით 1000 კალორია დღეში?

ვარჯიშით 1000 კალორიის დაწვა წონის სწრაფად კლებაში დაგეხმარებათ. ისევე როგორც ინსტაგრამი და რეალობა ერთმანეთისგან ძალიან განსხვავდება, დღის განმავლობაში დამწვარი კალორიების რიცხვი მნიშვნელოვნად განსხვავებულია იმ რიცხვისგან, რომელსაც ფიტნეს გვერდებზე

წაიკითხე მეტი

რეკომენდირებული პროდუქტები



დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა