ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ გავაორმაგოთ კუნთების ზრდა?</p>

როგორ გავაორმაგოთ კუნთების ზრდა?

დროა, ვარჯიშის ინტენსივობა გაზარდოთ და ფიზიკური მონაცემები გაიუმჯობესოთ. დიეტისა და სავარჯიშო რუტინის ეფექტურობის გაზრდა თუ გსურთ, ყურადღებით წაიკითხეთ ჩვენი სტატია და გაეცანით სასარგებლო რჩევებს. თუ გრძნობთ, რომ კუნთოვანი მასის მატება აღარ გამოგდით და მეთოდები

წაიკითხე მეტი
<p>კუნთოვანი მასის ზრდა სახლის პირობებში</p>

კუნთოვანი მასის ზრდა სახლის პირობებში

ახალგაზრდებს, რომლებსაც სურთ ათლეტური აღნაგობა ჰქონდეთ, ხშირად აწუხებთ კითხვა, თუ როგორ გაზარდონ კუნთოვანი მასა სახლის პირობებში. ისინი ცდილობენ დასახულ მიზანს მძიმე წონებით ვარჯიშისა და დარბაზში ხშირი სიარულის გარეშე მიაღწიონ. სწორედ ამიტომ, ფიტნეს

წაიკითხე მეტი
<p>ინტერვალური ტრენინგი ცხიმის წვისთვის</p>

ინტერვალური ტრენინგი ცხიმის წვისთვის

ცხიმის ეფექტური წვა და კუნთოვანი მასის შენარჩუნება თუ გსურთ, მაგრამ საათობით კარდიო ვარჯიშისთვის ვერ იცლით, მაღალი ინტენსივობის ინტერვალურ ვარჯიშებზე მეტი ინფორმაციის მოძიება მოგიწევთ. ყველამ ვიცით, რომ ცხიმის წვასთან და წონაში კლებასთან დაკავშირებული

წაიკითხე მეტი
<p>ცხიმის წვა კონკრეტული ადგილებიდან - მითი თუ რეალობა?</p>

ცხიმის წვა კონკრეტული ადგილებიდან - მითი თუ რეალობა?

ადამიანთა უმრავლესობას თავისი გარეგნობის გარკვეული შტრიხების შეცვლის სურვილი აქვს. წელის არე, ბარძაყები, დუნდულები და მკლავები ჩვენი სხეულის ის პრობლემური ზონებია, რომლებშიც ზედმეტი ცხიმები ყველაზე ხშირად გროვდება. დიეტითა და ვარჯიშით არასასურველი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა