ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>TRX-ით ვარჯიში - 6 ეფექტური მოძრაობა მამაკაცებისთვის</p>

TRX-ით ვარჯიში - 6 ეფექტური მოძრაობა მამაკაცებისთვის

მამაკაცებს მძიმე წონებით ვარჯიში განსაკუთრებით იზიდავთ. ისინი ფიზიკური დატვირთვისთვის დარბაზში არსებულ თითქმის ყველა მოწყობილობას სიამოვნებით იყენებენ, თუმცა მამაკაცების გარკვეულ ნაწილს TRX-ით ვარჯიშის უპირატესობებზე ნათელი წარმოადგენა არ აქვს

წაიკითხე მეტი
<p>7 ფიტნეს მითი კარდიოს შესახებ</p>

7 ფიტნეს მითი კარდიოს შესახებ

ფიტნეს მითები გამოუცდელ ათლეტებს ვარჯიშის შესახებ მცდარ წარმოდგენებს უქმნის, რის გამოც მათ არასწორი მოლოდინები უჩნდებათ. ჩვენს სტატიაში კარდიოს შესახებ გავცრელებულ 7 ცნობილ მითს განვიხილავთ, რომლებსაც დამწყები ათლეტები ხშირად შეცდომაში შეჰყავს. თუ

წაიკითხე მეტი
<p>აზიდვების შესრულებისას დაშვებული შეცდომები და მათი გამოსწორების გზები</p>

აზიდვების შესრულებისას დაშვებული შეცდომები და მათი გამოსწორების გზები

ათლეტებისა და სამხედრო პირებისთვის აზიდვები სავარჯიშო რუტინის ერთ-ერთი მთავარი შემადგენელი ნაწილია. აღნიშნულ ვარჯიშს თქვენი ორგანიზმისთვის მრავალმხრივი სარგებლის მოტანა შეუძლია. თუ აზიდვებს სწორად შეასრულებთ და ფიზიკურ დატვირთვას რეგულარულ ხასიათს

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ გავზარდოთ კუნთოვანი მასა - ცილის სინთეზის სტიმულაციის მეთოდები</p>

როგორ გავზარდოთ კუნთოვანი მასა - ცილის სინთეზის სტიმულაციის მეთოდები

კუნთოვანი მასის ზრდის სტრატეგიებთან დაკავშირებით ფიტნეს ექსპერტებსა და ათლეტებს განსხვავებული რეკომენდაციები და შეხედულებები აქვთ. ზოგიერთი მათგანი გირჩევთ, რომ ვარჯიშისას მისვლებისა და გამეორებების რიცხვი მაქსიმალურად უნდა გაზარდოთ, ზოგი კი თვლის

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა