ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>საუკეთესო ვარჯიშები სტრესთან გასამკლავებლად</p>

საუკეთესო ვარჯიშები სტრესთან გასამკლავებლად

სტრესთან გამკლავებას ადამიანები სხვა და სხვა გზით ცდილობენ. ზოგიერთი მათგანი მის წინააღმდეგ ბრძოლის ჯანსაღ გზებს ირჩევს: მოგზაურობს, ბუნებაში ისვენებს, მასაჟებს იტარებს და ა.შ. ზოგი ადამიანი სტრესის დაძლევას შედარებით არაჯანსაღი გზებით ცდილობს:  დიდი

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავძლიოთ შიმშილის გრძნობა</p>

როგორ დავძლიოთ შიმშილის გრძნობა

წონაში კლებისთვის დღის მანძილზე მიღებული კალორიების რაოდენობის შემცირება აუცილებელია. სამწუხაროდ, დიეტები, რომლებიც ცხიმების დასაწვავად და ზედმეტი კილოგრამებისგან გასათავისუფლებლად გჭირდებათ, შიმშილის აუტანელ შეგრძნებას გიჩენთ. მადის მომძლავრებასთან

წაიკითხე მეტი
<p>ინტერვალური შიმშილი წონაში კლებისთვის</p>

ინტერვალური შიმშილი წონაში კლებისთვის

წონაში კლებისთვის ინტერვალური შიმშილის მეთოდს უფრო და უფრო აქტიურად მიმართავენ. მისი დახმარებით ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლების პროცესი მარტივდება. ადამიანთა უმრავლესობა ფიქრობს, რომ აღნიშნული მეთოდი ჯანმრთელობისთვისაც სასარგებლოა და სიცოცხლის

წაიკითხე მეტი
<p>პლატოს ეფექტი წონაში კლებისას და მასთან ბრძოლის გზები</p>

პლატოს ეფექტი წონაში კლებისას და მასთან ბრძოლის გზები

წონაში კლების პროცესი ხშირად იმაზე რთული აღმოჩნდება ხოლმე, ვიდრე წარმოგედგინათ. თავდაპირველად ზედმეტი კილოგრამები სწრაფად იხევენ უკან და მათგან გათავისუფლება უდიდეს სიხარულს განიჭებთ, თუმცა გარკვეულ ეტაპზე თქვენი წონა დაუმორჩილებლობას გიცხადებთ და

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა