ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>6 საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის</p>

6 საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის

წარმატებული ბოდიბილდერების ფოტოების ნახვისას, ალბათ, ხშირად გაგჩენიათ სურვილი, რომ მკერდის ვარჯიშების შესრულება დაგეწყოთ. მამაკაცების დიდი ნაწილი თავს ძალიან ამაყად გრძნობს, როდესაც ძლიერი და მასიური მკერდის კუნთებით თავის მოწონების შესაძლებლობა

წაიკითხე მეტი
<p>შტანგა თუ განტელები - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

შტანგა თუ განტელები - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?

შტანგისა და განტელის უპირატესობებთან თუ ნაკლოვანებებთან დაკავშირებით დებატები წონებით მოვარჯიშე ათლეტებს შორის საკმაოდ ხშირია. მათი ნაწილი თვლის, რომ განტელების დახმარებით ძალის მატება და კუნთოვანი მასის ზრდა გაცილებით მარტივად ხდება, ვიდრე შტანგის

წაიკითხე მეტი
<p>15 წუთიანი ვარჯიში გირებით - კალორიების ეფექტური წვა მოკლე დროში</p>

15 წუთიანი ვარჯიში გირებით - კალორიების ეფექტური წვა მოკლე დროში

ვარჯიშისთვის დრო თუ არ გყოფნით, გირების გამოყენებით საკმაოდ მოკლე და ეფექტური სავარჯიშო რუტინის შემუშავება შეგიძლიათ. სამსახურეობრივი მოვალეობის შესრულება ძალიან დიდ დროს თუ გართმევთ, აღნიშნული სავარჯიშო ინვენტარი სწორედ თქვენთვისაა. გირები თქვენს

წაიკითხე მეტი
<p>სწორი აღდგენა სირბილის შემდეგ</p>

სწორი აღდგენა სირბილის შემდეგ

ყოველდღიურად სირბილით ძალიან ბევრი ადამიანი კავდება, თუმცა მათი უდიდესი ნაწილი დამღლელი ვარჯიშის შემდეგ ძალების სათანადოდ აღდგენაზე ნაკლებად არის ორიენტირებული. სწორ აღდგენას ფიტნესით დაკავებული ადამიანებისთვის ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. სირბილი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა