ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორი უნდა იყოს ვარჯიშის სიხშირე და ხანგრძლივობა მასის მატების მსურველთათვის?</p>

როგორი უნდა იყოს ვარჯიშის სიხშირე და ხანგრძლივობა მასის მატების მსურველთათვის?

ადამიანები, რომლებიც კუნთოვანი მასის მატებაზე ოცნებობენ, ფიქრობენ, რომ მათ დარბაზში იმაზე მეტი დრო უნდა გაატარონ, ვიდრე ჩვეულებრივმა ფიტნეს მოყვარულებმა. არის თუ არა მეტი ვარჯიში წარმატების საწინდარი? სასურველი შედეგის მიღების სურვილი ადამიანებს

წაიკითხე მეტი
<p>ორგანიზმში ცილის ნაკლებობის 9 ნიშანი</p>

ორგანიზმში ცილის ნაკლებობის 9 ნიშანი

თითოეულ ათლეტს პროტეინის განსხვავებული დოზა სჭირდება, რათა ცილის საჭირო მარაგის შევსება შეძლოს. ეს სასარგებლო მაკრონუტრიენტი ფიტნესით დაკავებული ადამიანებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია. თუ თქვენ დროის უდიდეს ნაწილს წონებით ვარჯიშში ატარებთ

წაიკითხე მეტი
<p>როგორია შაქრის დღიური ნორმა?</p>

როგორია შაქრის დღიური ნორმა?

შაქრის დანამატი თანამედროვე ადამიანის კვების რაციონში ყველაზე უსარგებლო და ამავე დროს მავნე ინგრედიენტია. როდესაც შაქრის დანამატების შემცველ საკვებს მიირთმევთ, თქვენ კალორიებს იღებთ, მაგრამ სასარგებლო ნივთიერებებს არა, ამასთან თქვენს მეტაბოლიზმს

წაიკითხე მეტი
<p>ინტერვალური შიმშილობისას დაშვებული შეცდომები, რომლებიც მიზნის მიღწევაში ხელს გიშლით</p>

ინტერვალური შიმშილობისას დაშვებული შეცდომები, რომლებიც მიზნის მიღწევაში ხელს გიშლით

ინტერვალური შიმშილი წონაში კლების მსურველებს ოცნებების ახდენის შესაძლებლობას აძლევს. მისი დახმარებით არამხოლოდ ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლება შეგიძლიათ, არამედ კუნთოვანი მასის მატებას ჭარბი ცხიმების დაგროვების გარეშეც შეძლებთ. თუ ინტერვალურ

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა