ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>პილატესი თუ იოგა - რომელს უნდა მიანიჭოთ უპირატესობა?</p>

პილატესი თუ იოგა

პილატესსა და იოგას ხშირად ერთ ჭრილში განიხილავენ. ორივე მათგანი გონებრივი და ფიზიკური ვარჯიშის კომბინაციაა, მათი დახმარებით სტრესთან გამკლავებას წარმატებით ახერხებთ, სწორად სუნთქვას სწავლობთ და ფიზიკურადაც ჯანსაღდებით. იოგასა და პილატესის

წაიკითხე მეტი
  • January 21
  • <p>პილატესი თუ იოგა - რომელს უნდა მიანიჭოთ უპირატესობა?</p>

  • 11
<p>მარტივი ვარჯიშები მუცლის კუნთებისთვის</p>

მარტივი ვარჯიშები მუცლის კუნთებისთვის

მუცლის კუნთების დაყენება თუ გსურთ, სავარჯიშო რუტინის გამრავალფეროვნებაზე ყოველდღიურად უნდა იზრუნოთ. უპირატესობა ისეთ ვარჯიშებს უნდა მიანიჭოთ, რომლებიც მუცლის ქვედა და ზედა ნაწილის კუნთებს თანაბრად ტვირთავს. ჩვენ მიერ შემოთავაზებული ვარჯიშები საკმაოდ

წაიკითხე მეტი
  • January 18
  • <p>მარტივი ვარჯიშები მუცლის კუნთებისთვის</p>

  • 34
<p>6 საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის</p>

საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის

წარმატებული ბოდიბილდერების ფოტოების ნახვისას, ალბათ, ხშირად გაგჩენიათ სურვილი, რომ მკერდის ვარჯიშების შესრულება დაგეწყოთ. მამაკაცების დიდი ნაწილი თავს ძალიან ამაყად გრძნობს, როდესაც ძლიერი და მასიური მკერდის კუნთებით თავის მოწონების შესაძლებლობა

წაიკითხე მეტი
  • January 20
  • <p>6 საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის</p>

  • 10
<p>შტანგა თუ განტელები - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

შტანგა თუ განტელები 

შტანგისა და განტელის უპირატესობებთან თუ ნაკლოვანებებთან დაკავშირებით დებატები წონებით მოვარჯიშე ათლეტებს შორის საკმაოდ ხშირია. მათი ნაწილი თვლის, რომ განტელების დახმარებით ძალის მატება და კუნთოვანი მასის ზრდა გაცილებით მარტივად ხდება, ვიდრე შტანგის

წაიკითხე მეტი
  • January 17
  • <p>შტანგა თუ განტელები - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

  • 26

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 144
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
  • January 27
  • <p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

  • 812
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა