ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ვარჯიში მშობიარობის შემდეგ - სასარგებლო ფიტნეს რჩევები ახალბედა დედებს</p>

ვარჯიში მშობიარობის შემდეგ 

მომავალმა დედებმა კარგად იციან, რომ ორსულობის დროს ვარჯიში ძალიან სასარგებლოა, თუმცა ფიზიკური აქტივობა თავის მნიშვნელობას არც ბავშვის გაჩენის შემდეგ კარგავს. ფიტნესით გატაცებული ახალბედა დედები სტრესს მარტივად ამარცხებენ, როგორც წესი, მათ ძილის

წაიკითხე მეტი
  • December 9
  • <p>ვარჯიში მშობიარობის შემდეგ - სასარგებლო ფიტნეს რჩევები ახალბედა დედებს</p>

  • 11
<p>დარბაზში შეძენილი ინფექციები და მათგან განკურნების გზები</p>

დარბაზში შეძენილი ინფექციები

ადამიანების უმრავლესობა დარბაზში ჯანმრთელობის მდგომარეობის გასაუმჯობესებლად მიდის. მიუხედავად იმისა, რომ ვარჯიში ორგანიზმისთვის ძალიან სასარგებლოა, შესაძლოა, ის ჯანმრთელობისთვის გარკვეულ საფრთხეებსაც შეიცავდეს. დარბაზში მიკრობებისა და ბაქტერიების

წაიკითხე მეტი
  • December 7
  • <p>დარბაზში შეძენილი ინფექციები და მათგან განკურნების გზები</p>

  • 34
<p>ვარჯიშით გამოწვეული ჰიპოგლიკემია</p>

ვარჯიშით გამოწვეული ჰიპოგლიკემია

ადამიანებს, რომლებსაც ჰიპოგლიკემიის დიაგნოზს უსვამენ, ერთ ლიტრ სისხლში შაქრის დონე 2,5-2,8 მილიმოლამდე აქვთ დაწეული. მწვავე ჰიპოგლიკემია ადამიანის სიცოცხლისთვის სერიოზულ საფრთხეს შეიცავს და აუცილებლად საჭიროებს სათანადო მკურნალობას. აღნიშნული

წაიკითხე მეტი
  • December 10
  • <p>ვარჯიშით გამოწვეული ჰიპოგლიკემია</p>

  • 12
<p>ვარჯიში კუნთების ტკივილის დროს</p>

ვარჯიში კუნთების ტკივილის დროს

კუნთების ტკივილის დროს რეგულარული და ენერგიული სავარჯიშო რუტინის ერთგულება ძალიან ბევრ ათლეტს უძნელდება. თუ მსგავსი პრობლემა გაწუხებთ, მაგრამ ფორმაში დარჩენას აქტიურად ცდილობთ, შეცდომების თავიდან ასაცილებლად თქვენი ცოდნა და გამოცდილება უნდა

წაიკითხე მეტი
  • December 8
  • <p>ვარჯიში კუნთების ტკივილის დროს</p>

  • 22

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 85
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბიგ რემი მისტერ ოლიმპია 2019-ს გამოტოვებს</p>

ბიგ რემი მისტერ ოლიმპიას გამოტოვებს

2017 წლის მისტერ ოლიმპიაზე ბიგ რემი საოცარ ფორმაში იყო. მან ფილ ჰიტს სერიოზული წინააღმდეგობა გაუწია და მეორე ადგილის დაკავებაც შეძლო. 2018 წელს ის მხოლოდ მე-6 ადგილს დასჯერდა. წელს კი მხრის სერიოზული ტრავმის გამო იძულებულია ასპარეზობისგან თავი შეიკავოს

წაიკითხე მეტი
<p>ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს</p>

ფილ ჰიტი საოცარ ფორმაშია

2018 წლის მისტერ ოლიმპიაზე მარცხის მიუხედავად ფილ ჰიტი მოტივაციას არ კარგავს და თავდაუზოგავად ვარჯიშობს. მისტერ ოლიმპიის შვიდგზის გამარჯვებულ ათლეტს შარშან შოუნ როდენის წარმოუდგენელი ასპარეზობის გამო ტიტულის დათმობა მოუხდა. როგორც ჰიტი აღნიშნავს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

8 რჩევა მასის მატების მსურველებს

ფიტნესით დაინტერესებულ ადამიანთა უმეტესობა წონაში კლების სურვილით არის შეპყრობილი. გასახდომი დიეტებისა და ვარჯიშების შესახებ ინტერნეტში უამრავი ინფორმაციის მოძიება შეგვიძლია, თუმცა ხშირად გვავიწყდება, რომ ბევრ ადამიანს წონაში მატება უფრო უჭირს

წაიკითხე მეტი
  • January 27
  • <p>8 რჩევა მასის მატების მსურველებს მისტერ ოლიმპიის ფინალისტისგან</p>

  • 743
<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა