ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>როგორ დავწვათ 100 კალორია მარტივად?</p>

როგორ დავწვათ 100 კალორია 

ყოველდღიური სახალისო აქტივობები კალორიების წვაშიც ძალიან გვეხმარება. აუცილებელი არ არის, რომ ყოველ ჯერზე, როდესაც კალორიების დაწვას მოისურვებთ, დარბაზს მიაკითხოთ. ხშირად, სასურველი შედეგის მისაღებად მსუბუქი აქტივობების შესრულებაც სავსებით საკმარისია

წაიკითხე მეტი
<p>9 მითი იოგას შესახებ, რომელიც არ უნდა დაიჯეროთ</p>

9 მითი იოგას შესახებ

მსოფლიო მასშტაბით იოგას პოპულარობა მნიშვნელოვნად იზრდება. მიუხედავად ამისა, ადამიანებს მის შესახებ ზუსტი და საჭირო ინფორმაცია ხშირად არ აქვთ. იოგას პრაქტიკასთან დაკავშირებით უამრავი მითი ვრცელდება, რომელთა უდიდესი ნაწილი ხშირად ურთიერთსაწინააღმდეგოა

წაიკითხე მეტი
  • July 9
  • <p>9 მითი იოგას შესახებ, რომელიც არ უნდა დაიჯეროთ</p>

  • 96
<p>6 მითი მეტაბოლიზმის შესახებ</p>

6 მითი მეტაბოლიზმის შესახებ

ენერგიის მატება, ცხიმის წვა და სხეულის ფორმების გაუმჯობესება თუ გსურთ, საჭირო ინფორმაცია სიფრთხილით უნდა მოიძიოთ. კარგი მეტაბოლიზმი ის წმინდა გრაალია, რომლის წყალობითაც ადამიანები კალორიებს მთელი დღე-ღამის განმავლობაში წვავენ, მაშინაც კი, როდესაც

წაიკითხე მეტი
<p>როგორია ცხიმის დღიური ნორმა?</p>

როგორია ცხიმის დღიური ნორმა?

ცხიმი ჩვენი რაციონის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი კომპონენტია, თუმცა იმის განსაზღვრა, თუ რა რაოდენობით ცხიმის მიღებაა ოპტიმალური დღის განმავლობაში, საკმაოდ რთული საკითხია. ჯანდაცვის ორგანიზაციები დაბალცხიმოვან დიეტებს ხშირად უწევენ რეკომენდაციას

წაიკითხე მეტი

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 487
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა</p>

ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა

ბრენდონ კარიმ ბოლო წლების მანძილზე უდიდეს წარმატებას მიაღწია. მცირედი შესვნების შემდეგ ის დარბაზში დაბრუნდა და თავისი არაჩვეულებრივი ფორმით ყველა გააოცა. გულშემატკივრების თქმით, მათი საყვარელი ათლეტი ასეთ საოცარ ფორმაში არასდროს ყოფილა. 2019 წლის

წაიკითხე მეტი
<p>დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს</p>

დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს

დექსტერ ჯექსონმა სოციალურ ქსელში გულშემატკივრებს კარიერის დასრულების შესახებ შეატყობინა. ცნობილი ათლეტის თქმით, ის 2020 წლის მისტერ ოლიმპიაზე უკანასკნელად იასპარეზებს, რის შემდეგაც პროფესიონალურ დონეზე ასპარეზობას საერთოდ შეწყვეტს. „ძალიან დიდხანს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ცნობილი ამერიკელი ფიტნეს ინსტრუქტორის სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის</p>

სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის

ტრეისი ანდერსონი 35 მილიონ დოლარად შეფასებული ფიტნეს იმპერიის მფლობელია. ჯენიფერ ლოპესი, გვინეტ პელტროუ, კიმ კარდაშიანი და სხვა ცნობილი ადამიანები საოცარ ფორმას სწორედ მისი დახმარებით ინარჩუნებენ. ტრეისი ანდერსონის რჩევების გათვალისწინება ფიტნეს

წაიკითხე მეტი
<p>ჯეი კატლერის რჩევები მასის მატების მსურველებს</p>

რჩევები მასის მატების მსურველებს

მასის მატების მსურველები ხშირად ყველაფერს იმაზე მეტად ართულებენ, ვიდრე ეს საჭიროა. როგორც აღმოჩნდა, მარტივი, მაგრამ მყარი წესების შემუშავება გაცილებით ეფექტურ შედეგს იძლევა, ვიდრე რთულად მიღწევადი მიზნების დასახვა. ჯეი კატლერი თაყვანისმცემლებს მასის

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა