ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის</p>

იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის

თანამედროვე მჯდომარე ცხოვრების წესისა და ფიზიკური აქტივობის ნაკლებობის გამო ბარძაყებისა და დუნდულების არეში ზედმეტი ცხიმების დაგროვება არცთუ იშვიათი შემთხვევაა. თუ აღნიშნული პრობლემა თქვენც გაწუხებთ, ზედმეტად ნუ აღელდებით, მის მოგვარებაში იოგა

წაიკითხე მეტი
  • December 13
  • <p>იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის</p>

  • 8
<p>ოფლისდენა და ცხიმის წვა</p>

ოფლისდენა და ცხიმის წვა

სპორტდარბაზში მოსიარულეთა ნაწილს ღრმად სწამს, რომ ოფლისდენას ცხიმის წვის პროცესის გააქტიურება შეუძლია. სწორედ ამიტომ, ადამიანები, რომლებსაც ნორმალურ ვითარებაში საოფლე ჯირკვლები კარგად უმუშავებთ და ამ მხრივ არანაირი პრობლემა არ აქვთ, ვარჯიშისას ყველაფერს

წაიკითხე მეტი
  • December 12
  • <p>ოფლისდენა და ცხიმის წვა</p>

  • 14
<p>ინტერვალური ტრენინგი ცხიმის წვისთვის</p>

ინტერვალური ტრენინგი ცხიმის წვისთვის

ცხიმის ეფექტური წვა და კუნთოვანი მასის შენარჩუნება თუ გსურთ, მაგრამ საათობით კარდიო ვარჯიშისთვის ვერ იცლით, მაღალი ინტენსივობის ინტერვალურ ვარჯიშებზე მეტი ინფორმაციის მოძიება მოგიწევთ. ყველამ ვიცით, რომ ცხიმის წვასთან და წონაში კლებასთან დაკავშირებული

წაიკითხე მეტი
  • December 11
  • <p>ინტერვალური ტრენინგი ცხიმის წვისთვის</p>

  • 19
<p>ცხიმის წვა კონკრეტული ადგილებიდან - მითი თუ რეალობა?</p>

ცხიმის წვა კონკრეტული ადგილებიდან

ადამიანთა უმრავლესობას თავისი გარეგნობის გარკვეული შტრიხების შეცვლის სურვილი აქვს. წელის არე, ბარძაყები, დუნდულები და მკლავები ჩვენი სხეულის ის პრობლემური ზონებია, რომლებშიც ზედმეტი ცხიმები ყველაზე ხშირად გროვდება. დიეტითა და ვარჯიშით არასასურველი

წაიკითხე მეტი
  • December 9
  • <p>ცხიმის წვა კონკრეტული ადგილებიდან - მითი თუ რეალობა?</p>

  • 71

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
  • December 6
  • <p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

  • 80
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი
  • November 10
  • <p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

  • 220

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>კამალ ელ გარგნიმ თავი კიდევ ერთხელ შეგვახსენა</p>

კამალ ელ გარგნი

მისტერ ოლიმპია 2018-ის მოახლოვებასთან ერთად კონკურსანტები კიდევ უფრო გააქტიურდნენ და სოციალურ ქსელებში თავიანთი ამჟამინდელი ფორმის ამსახველი ფოტოები გამოაქვეყნეს. სხვებს არც წლევანდელი არნოლდ კლასიკის გამარჯვებული კამალ ელ გარგნი ჩამორჩა. მან

წაიკითხე მეტი
<p>ფლექს ლუისი მძიმე კატეგორიაში გადაინაცვლებს</p>

ფლექს ლუისი

ექვსი წლის განმავლობაში ბრიტანელმა ჯეიმს ფლექს ლუისმა არაერთხელ დაამტკიცა, რომ 96 კილოგრამამდე კატეგორიაში ის საუკეთესო ბოდიბილდერია. ფლექსი ყოველწლიურად აუმჯობესებდა საკუთარ მონაცემებს. მოქმედმა ჩემპიონმა მისტერ ოლიმპია 212 კატეგორიაში სენსაციური

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი
<p>მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის მნიშვნელობაზე</p>

მარინა ზეუსი 

ცნობილი ფიტნეს-ტრენერი მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის შესახებ გვესაუბრება და მის მნიშვნელობას უსვამს ხაზს. მისი თქმით, გახდომა შეუძლებელია, თუ დილით არ მივირთმევთ. ამასთან მნიშვნელოვანია, თუ როგორ ვიკვებებით და ვიღებთ თუ არა საჭირო რაოდენობის ვიტამინებს.

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა

მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.

ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.

ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.

უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა