ჩემი პროფილი


ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>სასარგებლო რჩევები ზედმეტი ცხიმების დასაწვავად</p>

 რჩევები ზედმეტი ცხიმების დასაწვავად

თქვენ კვლავ ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლების პრობლემის წინაშე დგახართ და არ იცით როგორ მოიქცეთ? ნუ შეგეშინდებათ, რადგან მარტო არ ხართ! ქალების უმრავლესობა აღნიშნავს, რომ დაკარგულ კილოგრამებს ისინი, როგორც წესი, ძალიან სწრაფად აღიდგენენ.

წაიკითხე მეტი
  • January 18
  • <p>სასარგებლო რჩევები ზედმეტი ცხიმების დასაწვავად</p>

  • 8
<p>როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად</p>

როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად

წონაში დაკლება გსურთ, მაგრამ თქვენს საყვარელ კერძებზე უარის თქმა გიჭირთ და ყოველდღიურად ვარჯიშიც გეზარებათ? თუ ასეა, ალბათ, ფიქრობთ, რომ ზედმეტი კილოგრამებისგან გათავისუფლებას უმტკივნეულოდ ვერაფრით შეძლებთ. მართალია, ვარჯიშსა და ჯანსაღ კვებას წონაში

წაიკითხე მეტი
  • January 16
  • <p>როგორ დავიკლოთ წონაში მარტივად</p>

  • 72
<p>კარდიო ვარჯიში კუნთოვანი მასის დანაკარგის გარეშე</p>

კარდიო კუნთოვანი მასის დანაკარგის გარეშე

ყველასთვის ცნობილია, რომ აერობული დატვირთვა ადამიანს ზედმეტი წონისგან გათავისულფებაში, ფორმის შენარჩუნებასა და გულ-სისხლძარღვთა სისტემის გაჯანსაღებაში ეხმარება. სწორად შესრულებული ძალოვანი ვარჯიში არანაკლებ მნიშვნელოვან როლს ასრულებს გულის ჯანმრთელობის

წაიკითხე მეტი
  • January 17
  • <p>კარდიო ვარჯიში კუნთოვანი მასის დანაკარგის გარეშე</p>

  • 17
<p>რომელი კუნთები უნდა ვავარჯიშოთ ერთად</p>

რომელი კუნთები ვავარჯიშოთ ერთად

თქვენ ვარჯიშისთვის მზად ხართ, რაც იმას ნიშნავს, რომ მისგან ყველა იმ სარგებლის მიღებას შეძლებთ, რომელსაც მოელით: გაიძლიერებთ კუნთებს, გაიუმჯობესებთ მეტაბოლიზმს, ესთეტიკურად დახვეწთ თქვენი სხეულის კომპოზიციას და თქვენს ძვლებსაც მეტ გამძლეობას და

წაიკითხე მეტი
  • January 14
  • <p>რომელი კუნთები უნდა ვავარჯიშოთ ერთად</p>

  • 39

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი
  • December 6
  • <p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

  • 279
<p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი მივირთვათ?

შოკოლადისადმი ჯანსაღი დამოკიდებულება ისეთივე უნდა იყოს, როგორც მცენარეული წარმოშობის სასმელებისადმი გვაქვს. ჭარბი რაოდენობით ღვინის დალევა საზიანოა, თუმცა ერთ ჭიქა ღვინოს ჩვენი ორგანიზმისთვის ისეთივე სარგებლის მოტანა შეუძლია, რამდენიც ერთ საათიან

წაიკითხე მეტი
  • November 10
  • <p>რამდენ პროცენტიანი შოკოლადი უნდა მივირთვათ?</p>

  • 396

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>კამალ ელ გარგნიმ თავი კიდევ ერთხელ შეგვახსენა</p>

კამალ ელ გარგნი

მისტერ ოლიმპია 2018-ის მოახლოვებასთან ერთად კონკურსანტები კიდევ უფრო გააქტიურდნენ და სოციალურ ქსელებში თავიანთი ამჟამინდელი ფორმის ამსახველი ფოტოები გამოაქვეყნეს. სხვებს არც წლევანდელი არნოლდ კლასიკის გამარჯვებული კამალ ელ გარგნი ჩამორჩა. მან

წაიკითხე მეტი
<p>ფლექს ლუისი მძიმე კატეგორიაში გადაინაცვლებს</p>

ფლექს ლუისი

ექვსი წლის განმავლობაში ბრიტანელმა ჯეიმს ფლექს ლუისმა არაერთხელ დაამტკიცა, რომ 96 კილოგრამამდე კატეგორიაში ის საუკეთესო ბოდიბილდერია. ფლექსი ყოველწლიურად აუმჯობესებდა საკუთარ მონაცემებს. მოქმედმა ჩემპიონმა მისტერ ოლიმპია 212 კატეგორიაში სენსაციური

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ბილ გეიგერის რჩევები ახალბედა ბოდიბილდერებს</p>

ბილ გეიგერის რჩევები

ბილ გეიგერი, ბოდიბილდერი, მარკეტინგისა და სპორტული ჟურნალისტიკის მაგისტრი და Bodybuilding.com - ის მთავარი რედაქტორი კვლავინდებურად ცდილობს კარგი ფორმის შენარჩუნებას და გამოუცდელი ათლეტებისთვისაც არ ენანება სასარგებლო რჩევების მიცემა. მისი თქმით, 55 წლიანმა

წაიკითხე მეტი
<p>მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის მნიშვნელობაზე</p>

მარინა ზეუსი 

ცნობილი ფიტნეს-ტრენერი მარინა ზეუსი ჯანსაღი საუზმის შესახებ გვესაუბრება და მის მნიშვნელობას უსვამს ხაზს. მისი თქმით, გახდომა შეუძლებელია, თუ დილით არ მივირთმევთ. ამასთან მნიშვნელოვანია, თუ როგორ ვიკვებებით და ვიღებთ თუ არა საჭირო რაოდენობის ვიტამინებს.

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა