ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>საუკეთესო ტრიცეფსის ვარჯიშები ქალბატონებისთვის</p>

საუკეთესო ტრიცეფსის ვარჯიშები ქალბატონებისთვის

სხეულის ზედა ნაწილის ვარჯიშებზე საუბრისას ქალბატონები ყურადღებას უმეტესად ბიცეფსისა და მხრების დატვირთვაზე ამახვილებენ. გამოუცდელი ათლეტები ტრიცეფსის ვარჯიშებს შედარებით ნაკლებ მნიშვნელობას ანიჭებენ, რაც უდიდესი შეცდომაა. მკლავებისთვის დახვეწილი და

წაიკითხე მეტი
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი ლიბიდოს ასამაღლებლად</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი ლიბიდოს ასამაღლებლად

ლიბიდოს დაქვეითების პრობლემა თუ გაწუხებთ, ჩვენ მიერ შემოთავაზებულ საკვები პროდუქტების ნუსხას ყურადღებით გაეცანით. საკვებს თქვენი სექსუალური ცხოვრების შეცვლის უნარი ნამდვილად აქვს. ზოგიერთი პროდუქტი ლიბიდოს ამაღლებას უწყობს ხელს, ხოლო ზოგიერთი მის

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ ვიკვებოთ პროფესიონალი ათლეტივით?</p>

როგორ ვიკვებოთ პროფესიონალი ათლეტივით?

პროფესიონალი ათლეტების მსგავსი სხეულის ჩამოყალიბებაზე თუ ოცნებობთ, მიზნის მიღწევაში მხოლოდ ვარჯიში ვერ დაგეხმარებათ. ალბათ, იცით, რომ ლამაზი ფიგურის ერთ-ერთი მთავარი საიდუმლო ჯანსაღი კვების პრინციპების ცოდნა და ერთგულებაა. ჩვენს სტატიაში პროფესიონალი

წაიკითხე მეტი
<p>იოგა ზურგის კუნთების გასაძლიერებლად</p>

იოგა ზურგის კუნთების გასაძლიერებლად

ინსტაგრამზე ცნობილი იოგების ფოტოების დათვალიერებისას, ალბათ, ხშირად გიფიქრიათ, რომ თქვენ იმავეს გაკეთებას ვერასდროს შეძლებდით. ჩვენს სტატიაში იოგას 7 ვარჯიშს გაგაცნობთ, რომელთა დახმარებით თქვენ სასწაულების მოხდენას ნამდვილად შეძლებთ. თითოეული

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა