ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ დავიკლოთ 5 კილო ერთ თვეში</p>

როგორ დავიკლოთ 5 კილო ერთ თვეში

წონაში დაკლების მსურველებს ხშირად არარეალური მიზნები აქვთ. არსებობენ ადამიანები, რომლებიც ფიქრობენ, რომ ერთ კვირაში წელის გარშემოწერილობის ორჯერ შემცირება სავსებით შესაძლებელია. ზოგიერთი კი ოცნებობს მოხდენილი მუცლის კუნთები ერთი ვარჯიშით დაიყენოს, რაც

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვიშოროთ ცხიმი მკლავებიდან?</p>

როგორ მოვიშოროთ ცხიმი მკლავებიდან?

მკლავებიდან ზედმეტი ცხიმების მოშორება თუ გიძნელდებათ, თქვენ მარტო არ ხართ. ჭარბი ცხიმების დაგროვების მხრივ, მუცლისა და თეძოების ზონებთან ერთად, მკლავიც ერთ-ერთ ყველაზე პრობლემურ ზონად ითვლება. ქალბატონები ხშირად ჩივიან, რომ აღნიშნულ პრობლემასთან

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ გავიუმჯობესოთ მეტაბოლიზმი 30 წლის შემდეგ</p>

როგორ გავიუმჯობესოთ მეტაბოლიზმი 30 წლის შემდეგ

წონაში კლება 30 წელს გადაცილებული ქალბატონებისთვის სერიოზულ გამოწვევას წარმოადგენს. ორგანიზმში წლებთან ერთად მეტაბოლური პროცესები ნელდება. 30 წლის ასაკს მიტანებულმა ადამიანებმა ფორმის შესანარჩუნებლად აუცილებლად უნდა ისწავლონ, თუ როგორ

წაიკითხე მეტი
<p>მენსტრუალური ციკლის გავლენა წონაში კლებაზე</p>

მენსტრუალური ციკლის გავლენა წონაში კლებაზე

ჰორმონები ჩვენზე მრავალმხრივ ზემოქმედებენ. ისინი არეგულირებენ ჩვენს ძილის რეჟიმს, მადას, სექსუალურ ცხოვრებას, განწყობას და ა.შ. ჰორმონებს წონაში კლების პროცესზეც უდიდესი ზეგავლენის მოხდენა შეუძლიათ. ალბათ, ძალიან ცოტამ თუ იცის, რომ ციკლის სხვა და სხვა

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა