ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ დავწვათ ვარჯიშით 1000 კალორია დღეში?</p>

როგორ დავწვათ ვარჯიშით 1000 კალორია დღეში?

ვარჯიშით 1000 კალორიის დაწვა წონის სწრაფად კლებაში დაგეხმარებათ. ისევე როგორც ინსტაგრამი და რეალობა ერთმანეთისგან ძალიან განსხვავდება, დღის განმავლობაში დამწვარი კალორიების რიცხვი მნიშვნელოვნად განსხვავებულია იმ რიცხვისგან, რომელსაც ფიტნეს გვერდებზე

წაიკითხე მეტი
<p>იოგა იმუნური სისტემის გასაძლიერებლად</p>

იოგა იმუნური სისტემის გასაძლიერებლად

გაციებისა და გრიპის თავდასხმას ადამიანის ორგანიზმი ყოველთვის ვერ უმკლავდება. სუსტი იმუნური სისტემა და რესპირატორული ინფექციების სეზონური აქტივობა ჯანსაღი ცხოვრების წესის ერთგულებაში ხელს გიშლით. მთელი დღის განმავლობაში საწოლში წოლა და პასიურ

წაიკითხე მეტი
<p>ბიცეფსის გაწელვის ვარჯიშები - შესრულების სწორი ტექნიკა და გავრცელებული შეცდომები</p>

ბიცეფსის გაწელვის ვარჯიშები - შესრულების სწორი ტექნიკა და გავრცელებული შეცდომები

ბიცეფსის გაწელვის ვარჯიშების შესრულება ნებისმიერი ათლეტისთვის მნიშვნელოვანია. მისი დახმარებით მკერდისა და მხრების კუნთებსაც გაავარჯიშებთ, მოქნილობას და ელასტიურობას შეიძენთ, ამასთან ტრავმების მიღების ალბათობასაც მნიშვნელოვნად შეამცირებთ. მოქნილობა

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ შევწყვიტოთ ღამით ჭამა - 10 ეფექტური მეთოდი</p>

როგორ შევწყვიტოთ ღამით ჭამა - 10 ეფექტური მეთოდი

ადამიანების უდიდეს ნაწილს ღამის საათებში ჭამა ძალიან უყვარს. ღამით ისინი გაცილებით მეტ კალორიას იღებენ, ვიდრე ესაჭიროებათ, რაც საბოლოო ჯამში წონის მატებას უწყობს ხელს. თუ თქვენ ერთ-ერთი მათგანი ხართ, გირჩევთ ყურადღებით გაეცნოთ ჩვენს სტატიას. გვიან

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა