ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის</p>

იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის

თანამედროვე მჯდომარე ცხოვრების წესისა და ფიზიკური აქტივობის ნაკლებობის გამო ბარძაყებისა და დუნდულების არეში ზედმეტი ცხიმების დაგროვება არცთუ იშვიათი შემთხვევაა. თუ აღნიშნული პრობლემა თქვენც გაწუხებთ, ზედმეტად ნუ აღელდებით, მის მოგვარებაში იოგა

წაიკითხე მეტი
<p>ოფლისდენა და ცხიმის წვა</p>

ოფლისდენა და ცხიმის წვა

სპორტდარბაზში მოსიარულეთა ნაწილს ღრმად სწამს, რომ ოფლისდენას ცხიმის წვის პროცესის გააქტიურება შეუძლია. სწორედ ამიტომ, ადამიანები, რომლებსაც ნორმალურ ვითარებაში საოფლე ჯირკვლები კარგად უმუშავებთ და ამ მხრივ არანაირი პრობლემა არ აქვთ, ვარჯიშისას ყველაფერს

წაიკითხე მეტი
<p>პრობლემური ზონები - როგორ დავითხელოთ ფეხები</p>

პრობლემური ზონები - როგორ დავითხელოთ ფეხები

ქალების უმრავლესობა მოხდენილ, ფემინურ და მიმზიდველ ფეხებზე ოცნებობს, თუმცა საკუთარი სურვილების რეალობად ქცევა ყველას არ გამოსდის. ნებისმიერ ქალს სურს მოკლე შორტებისა და ქვედაბოლოების ტარებისას თავი კომფორტულად იგრძნოს. ყველამ ვიცით, თუ როგორ დისკომფორტს

წაიკითხე მეტი
<p>ანტიცელულიტური მასაჟი</p>

ანტიცელულიტური მასაჟი

ცელულიტი კანის სერიოზულ კოსმეტიკურ დეფექტს წარმოადგენს. ლიპოდისტროფიის ფონზე კანქვეშა ცხიმოვანი უჯრედები ზომაში მატულობს და კანის ჟანგბადით მომარაგება ფერხდება. უჯრედებს შორის ნივთიერებათა ცვლის ბალანსი ირღვევა, რაც ცხიმის დაგროვებას იწვევს. კანი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა