ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ვარჯიში სახლის პირობებში - 7 ეფექტური მოძრაობა</p>

ვარჯიში სახლის პირობებში - 7 ეფექტური მოძრაობა

ჯანსაღი წონის შესანარჩუნებლად სახლში მდიდრული სავარჯიშო დარბაზის მოწყობა ნამდვილად არ არის საჭირო. ეფექტური ვარჯიშების შესრულება ყოველგვარი ფიტნეს აღჭურვილობის გარეშეც შეგიძლიათ. მთავარია, ისეთი სავარჯიშო რუტინა შეარჩიოთ, რომელიც ჯანსაღი ფორმის

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვიშოროთ ღიპი 10 დღეში?</p>

როგორ მოვიშოროთ ღიპი 10 დღეში?

ადამიანების უდიდეს ნაწილს ღიპის 10 დღეში მოშორება წარმოუდგენელ პერსპექტივად მიაჩნია. მართალია, დაუჯერებლად ჟღერს, მაგრამ მუცლის ცხიმის წარმატებით დაწვა ერთ კვირასა და სამ დღეში ნამდვილად შესაძლებელია. წარმატების გასაღები დეტალებშია. ის რაც ერთი

წაიკითხე მეტი
<p>საინტერესო რჩევები ძვლების ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად</p>

საინტერესო რჩევები ძვლების ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად

ოსტეოპოროზი მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული დაავადებაა, რომელიც ძვლის სტრუქტურის ცვლილებებსა და ძვლოვანი მასის შემცირებას იწვევს. როგორც აღმოჩნდა, აღნიშნული პრობლემა უმეტესად ასაკოვან ქალბატონებს აწუხებთ, თუმცა ოსტეოპოროზისგან არც მამაკაცები

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვემზადოთ ინტერვალური შიმშილობისთვის?</p>

როგორ მოვემზადოთ ინტერვალური შიმშილობისთვის?

ინტერვალური შიმშილობის რეჟიმის დაცვა ბევრ ადამიანს მარტივად ეჩვენა. თუ თქვენ გურმანი არ ხართ და დილით გაღვიძებისთანავე საკვებზე ფიქრს არ იწყებთ, შესაძლოა, ჩათვალოთ, რომ დროის გარკვეულ მონაკვეთში შიმშილი არ გაგიჭირდებათ. ადამიანების დიდი ნაწილი

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა