ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ გავზარდოთ კუნთოვანი მასა - ცილის სინთეზის სტიმულაციის მეთოდები</p>

როგორ გავზარდოთ კუნთოვანი მასა - ცილის სინთეზის სტიმულაციის მეთოდები

კუნთოვანი მასის ზრდის სტრატეგიებთან დაკავშირებით ფიტნეს ექსპერტებსა და ათლეტებს განსხვავებული რეკომენდაციები და შეხედულებები აქვთ. ზოგიერთი მათგანი გირჩევთ, რომ ვარჯიშისას მისვლებისა და გამეორებების რიცხვი მაქსიმალურად უნდა გაზარდოთ, ზოგი კი თვლის

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ ვიკვებოთ წონებით ვარჯიშისას</p>

როგორ ვიკვებოთ წონებით ვარჯიშისას

წონებით ვარჯიშისას სწორი კვება აუცილებელია. მოწესრიგებული კვების რეჟიმი და სიფრთხილით შერჩეული პროდუქტები ფიზიკური დატვირთვისთვის საჭირო ენერგიის მარაგის შევსებაში დაგეხმარებათ და კუნთოვანი მასის ზრდასაც შეუწყობს ხელს. წონებით ვარჯიშისას სწორი კვების 

წაიკითხე მეტი
<p>7 ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესის დასაყენებლად</p>

7 ეფექტური ვარჯიში მუცლის პრესის დასაყენებლად

მიმზიდველი მუცლის პრესის დაყენებაზე ბევრი ადამიანი ოცნებობს, თუმცა სათანადო სავარჯიშო რუტინის შემუშავების გარეშე სასურველი მიზნის მიღწევა შეუძლებელია. მამაკაცებს ძალიან მოსწონთ, როდესაც მაისურის გარეშე თამამად პოზირება შეუძლიათ და სხეულის მოხდენილი

წაიკითხე მეტი
<p>ალკოჰოლი და ფიზიკური დატვირთვა - რამდენად უსაფრთხოა ნაბახუსევზე ვარჯიში?</p>

ალკოჰოლი და ფიზიკური დატვირთვა - რამდენად უსაფრთხოა ნაბახუსევზე ვარჯიში?

გურმანებმა კარგად იციან, როგორ უხდება ერთმანეთს მაკარონი და ყველი, წიწაკა და მარილი, არაქისის კარაქი და ჯემი. როდესაც ქუჩაში მიმავალ ლამაზ და ბედნიერ წყვილს ვხედავთ, ვხვდებით, რომ ისინი ერთმანეთისთვის არიან შექმნილი, თუმცა უნდა ვაღიაროთ, რომ

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა