ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>პილატესი თუ იოგა - რომელს უნდა მიანიჭოთ უპირატესობა?</p>

პილატესი თუ იოგა - რომელს უნდა მიანიჭოთ უპირატესობა?

პილატესსა და იოგას ხშირად ერთ ჭრილში განიხილავენ. ორივე მათგანი გონებრივი და ფიზიკური ვარჯიშის კომბინაციაა, მათი დახმარებით სტრესთან გამკლავებას წარმატებით ახერხებთ, სწორად სუნთქვას სწავლობთ და ფიზიკურადაც ჯანსაღდებით. იოგასა და პილატესის

წაიკითხე მეტი
<p>6 საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის</p>

6 საუკეთესო ვარჯიში მკერდის კუნთებისთვის

წარმატებული ბოდიბილდერების ფოტოების ნახვისას, ალბათ, ხშირად გაგჩენიათ სურვილი, რომ მკერდის ვარჯიშების შესრულება დაგეწყოთ. მამაკაცების დიდი ნაწილი თავს ძალიან ამაყად გრძნობს, როდესაც ძლიერი და მასიური მკერდის კუნთებით თავის მოწონების შესაძლებლობა

წაიკითხე მეტი
<p>მარტივი ვარჯიშები მუცლის კუნთებისთვის</p>

მარტივი ვარჯიშები მუცლის კუნთებისთვის

მუცლის კუნთების დაყენება თუ გსურთ, სავარჯიშო რუტინის გამრავალფეროვნებაზე ყოველდღიურად უნდა იზრუნოთ. უპირატესობა ისეთ ვარჯიშებს უნდა მიანიჭოთ, რომლებიც მუცლის ქვედა და ზედა ნაწილის კუნთებს თანაბრად ტვირთავს. ჩვენ მიერ შემოთავაზებული ვარჯიშები საკმაოდ

წაიკითხე მეტი
<p>შტანგა თუ განტელები - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?</p>

შტანგა თუ განტელები - რომელს მივანიჭოთ უპირატესობა?

შტანგისა და განტელის უპირატესობებთან თუ ნაკლოვანებებთან დაკავშირებით დებატები წონებით მოვარჯიშე ათლეტებს შორის საკმაოდ ხშირია. მათი ნაწილი თვლის, რომ განტელების დახმარებით ძალის მატება და კუნთოვანი მასის ზრდა გაცილებით მარტივად ხდება, ვიდრე შტანგის

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა