ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ გავაორმაგოთ კუნთების ზრდა?</p>

როგორ გავაორმაგოთ კუნთების ზრდა?

დროა, ვარჯიშის ინტენსივობა გაზარდოთ და ფიზიკური მონაცემები გაიუმჯობესოთ. დიეტისა და სავარჯიშო რუტინის ეფექტურობის გაზრდა თუ გსურთ, ყურადღებით წაიკითხეთ ჩვენი სტატია და გაეცანით სასარგებლო რჩევებს. თუ გრძნობთ, რომ კუნთოვანი მასის მატება აღარ გამოგდით და მეთოდები

წაიკითხე მეტი
<p>კუნთოვანი მასის ზრდა სახლის პირობებში</p>

კუნთოვანი მასის ზრდა სახლის პირობებში

ახალგაზრდებს, რომლებსაც სურთ ათლეტური აღნაგობა ჰქონდეთ, ხშირად აწუხებთ კითხვა, თუ როგორ გაზარდონ კუნთოვანი მასა სახლის პირობებში. ისინი ცდილობენ დასახულ მიზანს მძიმე წონებით ვარჯიშისა და დარბაზში ხშირი სიარულის გარეშე მიაღწიონ. სწორედ ამიტომ, ფიტნეს

წაიკითხე მეტი
<p>იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის</p>

იოგა ბარძაყებისა და დუნდულებისთვის

თანამედროვე მჯდომარე ცხოვრების წესისა და ფიზიკური აქტივობის ნაკლებობის გამო ბარძაყებისა და დუნდულების არეში ზედმეტი ცხიმების დაგროვება არცთუ იშვიათი შემთხვევაა. თუ აღნიშნული პრობლემა თქვენც გაწუხებთ, ზედმეტად ნუ აღელდებით, მის მოგვარებაში იოგა

წაიკითხე მეტი
<p>ოფლისდენა და ცხიმის წვა</p>

ოფლისდენა და ცხიმის წვა

სპორტდარბაზში მოსიარულეთა ნაწილს ღრმად სწამს, რომ ოფლისდენას ცხიმის წვის პროცესის გააქტიურება შეუძლია. სწორედ ამიტომ, ადამიანები, რომლებსაც ნორმალურ ვითარებაში საოფლე ჯირკვლები კარგად უმუშავებთ და ამ მხრივ არანაირი პრობლემა არ აქვთ, ვარჯიშისას ყველაფერს

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა