ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორი უნდა იყოს ვარჯიშის სიხშირე და ხანგრძლივობა მასის მატების მსურველთათვის?</p>

როგორი უნდა იყოს ვარჯიშის სიხშირე და ხანგრძლივობა მასის მატების მსურველთათვის?

ადამიანები, რომლებიც კუნთოვანი მასის მატებაზე ოცნებობენ, ფიქრობენ, რომ მათ დარბაზში იმაზე მეტი დრო უნდა გაატარონ, ვიდრე ჩვეულებრივმა ფიტნეს მოყვარულებმა. არის თუ არა მეტი ვარჯიში წარმატების საწინდარი? სასურველი შედეგის მიღების სურვილი ადამიანებს

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ დავწვათ ვარჯიშით 1000 კალორია დღეში?</p>

როგორ დავწვათ ვარჯიშით 1000 კალორია დღეში?

ვარჯიშით 1000 კალორიის დაწვა წონის სწრაფად კლებაში დაგეხმარებათ. ისევე როგორც ინსტაგრამი და რეალობა ერთმანეთისგან ძალიან განსხვავდება, დღის განმავლობაში დამწვარი კალორიების რიცხვი მნიშვნელოვნად განსხვავებულია იმ რიცხვისგან, რომელსაც ფიტნეს გვერდებზე

წაიკითხე მეტი
<p>იოგა იმუნური სისტემის გასაძლიერებლად</p>

იოგა იმუნური სისტემის გასაძლიერებლად

გაციებისა და გრიპის თავდასხმას ადამიანის ორგანიზმი ყოველთვის ვერ უმკლავდება. სუსტი იმუნური სისტემა და რესპირატორული ინფექციების სეზონური აქტივობა ჯანსაღი ცხოვრების წესის ერთგულებაში ხელს გიშლით. მთელი დღის განმავლობაში საწოლში წოლა და პასიურ

წაიკითხე მეტი
<p>ორგანიზმში ცილის ნაკლებობის 9 ნიშანი</p>

ორგანიზმში ცილის ნაკლებობის 9 ნიშანი

თითოეულ ათლეტს პროტეინის განსხვავებული დოზა სჭირდება, რათა ცილის საჭირო მარაგის შევსება შეძლოს. ეს სასარგებლო მაკრონუტრიენტი ფიტნესით დაკავებული ადამიანებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია. თუ თქვენ დროის უდიდეს ნაწილს წონებით ვარჯიშში ატარებთ

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა