ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>საუკეთესო ტრიცეფსის ვარჯიშები ქალბატონებისთვის</p>

საუკეთესო ტრიცეფსის ვარჯიშები ქალბატონებისთვის

სხეულის ზედა ნაწილის ვარჯიშებზე საუბრისას ქალბატონები ყურადღებას უმეტესად ბიცეფსისა და მხრების დატვირთვაზე ამახვილებენ. გამოუცდელი ათლეტები ტრიცეფსის ვარჯიშებს შედარებით ნაკლებ მნიშვნელობას ანიჭებენ, რაც უდიდესი შეცდომაა. მკლავებისთვის დახვეწილი და

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ მოვიშოროთ ღიპი 10 დღეში?</p>

როგორ მოვიშოროთ ღიპი 10 დღეში?

ადამიანების უდიდეს ნაწილს ღიპის 10 დღეში მოშორება წარმოუდგენელ პერსპექტივად მიაჩნია. მართალია, დაუჯერებლად ჟღერს, მაგრამ მუცლის ცხიმის წარმატებით დაწვა ერთ კვირასა და სამ დღეში ნამდვილად შესაძლებელია. წარმატების გასაღები დეტალებშია. ის რაც ერთი

წაიკითხე მეტი
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი ლიბიდოს ასამაღლებლად</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი ლიბიდოს ასამაღლებლად

ლიბიდოს დაქვეითების პრობლემა თუ გაწუხებთ, ჩვენ მიერ შემოთავაზებულ საკვები პროდუქტების ნუსხას ყურადღებით გაეცანით. საკვებს თქვენი სექსუალური ცხოვრების შეცვლის უნარი ნამდვილად აქვს. ზოგიერთი პროდუქტი ლიბიდოს ამაღლებას უწყობს ხელს, ხოლო ზოგიერთი მის

წაიკითხე მეტი
<p>საინტერესო რჩევები ძვლების ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად</p>

საინტერესო რჩევები ძვლების ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად

ოსტეოპოროზი მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე გავრცელებული დაავადებაა, რომელიც ძვლის სტრუქტურის ცვლილებებსა და ძვლოვანი მასის შემცირებას იწვევს. როგორც აღმოჩნდა, აღნიშნული პრობლემა უმეტესად ასაკოვან ქალბატონებს აწუხებთ, თუმცა ოსტეოპოროზისგან არც მამაკაცები

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა