ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
<p>10 ეფექტური ვარჯიში სექსუალური და ლამაზი მხრების დასაყენებლად</p>

10 ეფექტური ვარჯიში სექსუალური და ლამაზი მხრების დასაყენებლად

მხრების ვარჯიშები არამხოლოდ ვიზუალის გალამაზებაში გეხმარებათ, ის სხეულის ზედა ნაწილის კუნთებსა და სახსრებსაც აძლიერებს. როდესაც მხრებს სათანადოდ ტვირთავთ, ვარჯიშისას ტრავმების მიღების საფრთხე ნაკლებად გემუქრებათ. თანამედროვე ადამიანების უდიდეს ნაწილს

წაიკითხე მეტი
<p>TRX-ით ვარჯიში - 6 ეფექტური მოძრაობა მამაკაცებისთვის</p>

TRX-ით ვარჯიში - 6 ეფექტური მოძრაობა მამაკაცებისთვის

მამაკაცებს მძიმე წონებით ვარჯიში განსაკუთრებით იზიდავთ. ისინი ფიზიკური დატვირთვისთვის დარბაზში არსებულ თითქმის ყველა მოწყობილობას სიამოვნებით იყენებენ, თუმცა მამაკაცების გარკვეულ ნაწილს TRX-ით ვარჯიშის უპირატესობებზე ნათელი წარმოადგენა არ აქვს

წაიკითხე მეტი

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა