სტატია

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



Motivational Boxing Training

კუნთები იზრდება მაშინ, როდესაც ისინი იწყებენ აღდგენას მძიმე დატვირთვის (შემდეგში ხშირად გამოვიყენებთ სიტყვა „დაზიანებას“, რაც ნეგატიური მნიშვნელობით არ უნდა გაიგოთ) შემდეგ. შენი სხეული „ფიქრობს“, რომ შენ იბრძოდი. იგი ზრდის კუნთს იმისთვის, რომ მომავალში შენი შანსები გაიზარდოს. იგივე ამბავი სხვა სიტყვებით: როდესაც შენ ტვირთავ კუნთს, ის მცირედ ზიანდება. როდესაც იგი ზიანისაგან ღდგება, აქვს ამისთვის საკმარისი დრო და „საშენი მასალა“, გამოიმუშავებს ოდნავ ზედმეტ მასას იმისთვის, რომ მომავალში დაიცვას ამ მცირე დაზიანებისგან.

რეკომენდირებული პროდუქტები



დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა