ჩემი პროფილი


რეკომენდირებული პროდუქტები



ქალბატონები (12+) ნახე ყველა სტატია



<p>ყველაფერი საკვები დანამატების შესახებ</p>

ყველაფერი საკვები დანამატების შესახებ

საკვები დანამატების მიმართ საზოგადოებას ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულება აქვს. ადამიანების ნაწილი მათ შესახებ სრულფასოვან ინფორმაციას არ ფლობს, რის გამოც არასწორი წარმოდგენა აქვს საკვები დანამატების დანიშნულების და ჯანმრთელობაზე მათი ზემოქმედების

წაიკითხე მეტი
  • October 15
  • <p>ყველაფერი საკვები დანამატების შესახებ</p>

  • 58
<p>ყველაფერი ცხიმისმწველების შესახებ</p>

ყველაფერი ცხიმისმწველების შესახებ

ცხიმისმწველებზე ადამიანებს ხშირად არასწორი წარმოდგენები აქვთ. ისინი ფიქრობენ, რომ თუ ამ ჯადოსნურ აბებს დალევენ, მათი ორგანიზმიდან ცხიმი ისევე აორთქლდება, როგორც ყინული მზიან ამინდში. უმჯობესია, თავიდანვე იცოდეთ, რომ საუკეთესო ცხიმისმწველებსაც კი

წაიკითხე მეტი
  • October 13
  • <p>ყველაფერი ცხიმისმწველების შესახებ</p>

  • 107
<p>რა არის BCAA?</p>

რა არის BCAA?

BCAA ნებისმიერი სერიოზული ათლეტისთვის შეუცვლელ სპორტულ დანამატს წარმოადგენს. მან უკანასკნელი წლების მანძილზე უდიდესი პოპულარობა მოიპოვა. რა არის BCAA? რა სარგებელი მოაქვს მას ფიტნესით დაინტერესებული ადამიანებისთვის? რა გვერდითი მოვლენები აქვს

წაიკითხე მეტი
  • October 12
  • <p>რა არის BCAA?</p>

  • 76
<p>რა არის კრეატინი?</p>

რა არის კრეატინი?

ფიტნეს სამყაროში კრეატინთან მიმართებაში ურთიერთგანსხვავებული დამოკიდებულებები და შეხედულებები არსებობს. ადამიანების უმრავლესობისთვის კრეატინი შთამბეჭდავი კუნთოვანი მასის მქონე ათლეტებთან ასოცირდება, რომლებიც რეგულარულად დადიან დარბაზებში და ვარჯიშს

წაიკითხე მეტი
  • October 8
  • <p>რა არის კრეატინი?</p>

  • 92

დიეტები და მათი უპირატესობები ნახე ყველა სტატია



<p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

პეგანური დიეტა 

პეგანური დიეტა პალეოსა და ვეგანური დიეტების ძირითადი პრინციპების საინტერესო კომბინაციას გთავაზობთ. კვების აღნიშნული რეჟიმი სისხლში შაქრის დონის დაბალანსებას, ორგანიზმის ანთებითი პროცესებისგან დაცვასა და ჯანმრთელობის საერთო მდგომარეობის გამოსწორებას

წაიკითხე მეტი
  • October 11
  • <p>პეგანური დიეტა - უპირატესობები და ნაკლოვანებები</p>

  • 661
<p>10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის</p>

10 საუკეთესო პროდუქტი დიეტისთვის

ადამიანის ორგანიზმი სხვა და სხვა პროდუქტს განსხვავებულად ითვისებს. თქვენი ფსიქოლოგიური განწყობები, კალორიების წვის მაჩვენებელი და თქვენს ორგანიზმში მიმდინარე ჰორმონალური ცვლილებები მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ საკვებზე, რომელსაც თქვენ

წაიკითხე მეტი

ამბები ფიტნეს სამყაროდან ნახე ყველა სტატია



<p>ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა</p>

ბრენდონ კარი კვლავ უკონკურენტოა

ბრენდონ კარიმ ბოლო წლების მანძილზე უდიდეს წარმატებას მიაღწია. მცირედი შესვნების შემდეგ ის დარბაზში დაბრუნდა და თავისი არაჩვეულებრივი ფორმით ყველა გააოცა. გულშემატკივრების თქმით, მათი საყვარელი ათლეტი ასეთ საოცარ ფორმაში არასდროს ყოფილა. 2019 წლის

წაიკითხე მეტი
<p>დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს</p>

დექსტერ ჯექსონი კარიერას ასრულებს

დექსტერ ჯექსონმა სოციალურ ქსელში გულშემატკივრებს კარიერის დასრულების შესახებ შეატყობინა. ცნობილი ათლეტის თქმით, ის 2020 წლის მისტერ ოლიმპიაზე უკანასკნელად იასპარეზებს, რის შემდეგაც პროფესიონალურ დონეზე ასპარეზობას საერთოდ შეწყვეტს. „ძალიან დიდხანს

წაიკითხე მეტი

ცნობილი ადამიანები გვირჩევენ ნახე ყველა სტატია



<p>ცნობილი ამერიკელი ფიტნეს ინსტრუქტორის სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის</p>

სასარგებლო რჩევები გახდომის მსურველთათვის

ტრეისი ანდერსონი 35 მილიონ დოლარად შეფასებული ფიტნეს იმპერიის მფლობელია. ჯენიფერ ლოპესი, გვინეტ პელტროუ, კიმ კარდაშიანი და სხვა ცნობილი ადამიანები საოცარ ფორმას სწორედ მისი დახმარებით ინარჩუნებენ. ტრეისი ანდერსონის რჩევების გათვალისწინება ფიტნეს

წაიკითხე მეტი
<p>ჯეი კატლერის რჩევები მასის მატების მსურველებს</p>

რჩევები მასის მატების მსურველებს

მასის მატების მსურველები ხშირად ყველაფერს იმაზე მეტად ართულებენ, ვიდრე ეს საჭიროა. როგორც აღმოჩნდა, მარტივი, მაგრამ მყარი წესების შემუშავება გაცილებით ეფექტურ შედეგს იძლევა, ვიდრე რთულად მიღწევადი მიზნების დასახვა. ჯეი კატლერი თაყვანისმცემლებს მასის

წაიკითხე მეტი

14

29

18

89

დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა