ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ დავითხელოთ ფეხები სწრაფად</p>

როგორ დავითხელოთ ფეხები სწრაფად

ბევრი ქალბატონი ოცნებობს ისეთივე გრძელი და თხელი ფეხები ჰქონდეს, როგორიც მოდელებს აქვთ. თუ თქვენც მათს რიგებში ხართ და დახმარებისთვის თქვენს პერსონალურ ტრენერს მიმართავთ, შესაძლოა მან გიპასუხოთ, რომ უმჯობესია ძლიერ სხეულზე ორიენტირდეთ, ვიდრე სიგამხდრეზე იოცნებოთ. მსგავს

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიშის შემდეგ დაშვებული შეცდომები, რომელთა გამოც წონაში იმატებთ</p>

ვარჯიშის შემდეგ დაშვებული შეცდომები, რომელთა გამოც წონაში იმატებთ

ქალბატონები, რომლებიც დარბაზს რეგულარულად სტუმრობენ, მაგრამ შედეგით კმაყოფილები არ არიან, ხშირად ვარჯიშის შემდეგ ბევრ შეცდომას უშვებენ, რითაც აიხსნება მათი ამგვარი „უიღბლობა.“
განვიხილოთ ის ძირითადი შეცდომები, რომლებიც ქალბატონებს საშუალებას

წაიკითხე მეტი
<p>როგორ შევუნარჩუნოთ მკერდს სილამაზე განტელების დახმარებით</p>

როგორ შევუნარჩუნოთ მკერდს სილამაზე განტელების დახმარებით

ვარჯიში ისეთი ხელმისაწვდომი სავარჯიშო ატრიბუტის გამოყენებით, როგორიც განტელია ძალიან ბევრ სარგებელს მოგიტანთ. მსგავსი ვარჯიშების მთავარ ღირსებას ის წარმოადგენს, რომ მათი შესრულება სახლშიც მოხერხდება, რადგან განტელები საკმაოდ იაფად შეგიძლიათ შეიძინოთ

წაიკითხე მეტი
<p>5 საუკეთესო ვარჯიში ცხიმის წვისთვის</p>

5 საუკეთესო ვარჯიში ცხიმის წვისთვის

ვარჯიშები, რომლებსაც შემოგთავაზებთ, არამხოლოდ ეფექტურობით არამედ სიმარტივითაც გამოირჩევა. მათი შესრულება დამწყებებსაც შეუძლიათ. ვინც ფიქრობს, რომ არ არსებობს ცხიმის წვისთვის ეფექტური ვარჯიშთა კომპლექსი, ძალიან ცდება. თუმცა არსებობს გარკვეული წინაღობები

წაიკითხე მეტი

რეკომენდირებული პროდუქტები



დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა