ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>ვარჯიშები ქალბატონებისთვის - ვზრდით სექსუალურ სიამოვნებას</p>

ვარჯიშები ქალბატონებისთვის - ვზრდით სექსუალურ სიამოვნებას

სექსუალური ცხოვრება ყოველდღიურად უნდა ვითარდებოდეს. ჩვენ უკეთ უნდა ვეცნობოდეთ საკუთარ თავს, საკუთარ სურვილებსა და ფანტაზიებს, გამოვიყურებოდეთ კარგად და ვამზადებდეთ სხეულს სიამოვნების მისაღებად.  ჩვენ მიერ შემოთავაზებული ვარჯიშებით თქვენ

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიშები საქმიანი ქალებისთვის</p>

ვარჯიშები საქმიანი ქალებისთვის

ფიტნესს სერიოზულად მისდევთ, ამასთან კარიერაზეც ვერ ამბობთ უარს, დაკავებული ხართ ოჯახური საქმეებით და სხვა უამრავი საზრუნავი გაქვთ? მაშინ ეს ვარჯიშები სწორედ თქვენთვისაა. გთავაზობთ ცნობილი ფიტნეს-ტრენერის დალტონ ვონგის

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიშები ქალბატონებისთვის - ვებრძვით მოდუნებულ მკლავებს</p>

ვარჯიშები ქალბატონებისთვის - ვებრძვით მოდუნებულ მკლავებს

სავარჯიშოები, რომლებსაც ქვემოთ შემოგთავაზებთ, მკლავებისთვის დახვეწილი და სექსუალური ფორმის მიცემაში დაგეხმარებათ, ამასთან თითოეული მათგანი სასარგებლოა მხრებისა და ზურგისთვისაც. გახსოვდეთ, რაც უფრო მეტად და განსხვავებულად დატვირთავთ თქვენს მკლავებს

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში და  ჯანმრთელი კანი</p>

ვარჯიში და  ჯანმრთელი კანი

სიახლე არ იქნება, თუ ვიტყვით, რომ ვარჯიში ძალიან სასარგებლოა გულ-სისხლძარღვთა სისტემის, ფილტვების, ტვინის მუშაობის გასაუმჯობესებლად. თუმცა ცოტამ თუ იცის, რომ მას ჩვენი კანის ჯანმრთელობისთვისაც უამრავი სარგებლის მოტანა შეუძლია. ლამაზი, უპრობლემო კანის

წაიკითხე მეტი

რეკომენდირებული პროდუქტები



დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა