ჩვენი ბლოგი

აღმოაჩინე ჩვენი ბლოგი



<p>როგორ დავწვათ 100 კალორია მარტივად?</p>

როგორ დავწვათ 100 კალორია მარტივად?

ყოველდღიური სახალისო აქტივობები კალორიების წვაშიც ძალიან გვეხმარება. აუცილებელი არ არის, რომ ყოველ ჯერზე, როდესაც კალორიების დაწვას მოისურვებთ, დარბაზს მიაკითხოთ. ხშირად, სასურველი შედეგის მისაღებად მსუბუქი აქტივობების შესრულებაც სავსებით საკმარისია

წაიკითხე მეტი
<p>9 მითი იოგას შესახებ, რომელიც არ უნდა დაიჯეროთ</p>

9 მითი იოგას შესახებ, რომელიც არ უნდა დაიჯეროთ

მსოფლიო მასშტაბით იოგას პოპულარობა მნიშვნელოვნად იზრდება. მიუხედავად ამისა, ადამიანებს მის შესახებ ზუსტი და საჭირო ინფორმაცია ხშირად არ აქვთ. იოგას პრაქტიკასთან დაკავშირებით უამრავი მითი ვრცელდება, რომელთა უდიდესი ნაწილი ხშირად ურთიერთსაწინააღმდეგოა

წაიკითხე მეტი
<p>ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით - როგორ ვივარჯიშოთ 20, 30 და 40 წლის ასაკში?</p>

ვარჯიში ასაკის გათვალისწინებით - როგორ ვივარჯიშოთ 20, 30 და 40 წლის ასაკში?

ადამიანები ნებისმიერ ასაკში სხეულის სიჯანსაღესა და ჯანმრთელობაზე ზრუნვის გამო იწყებენ ვარჯიშს. ალბათ, შეგიმჩნევიათ, რომ ასაკის მატებასთან ერთად ადამიანის ორგანიზმი მნიშვნელოვან ცვლილებებს განიცდის. რამდენად არის საჭირო სავარჯიშო რუტინის ტრანსფორმაცია

წაიკითხე მეტი
<p>პილატესი ფეხების დასათხელებლად - 11 ეფექტური მოძრაობა</p>

პილატესი ფეხების დასათხელებლად - 11 ეფექტური მოძრაობა

პილატესს ქალბატონები ხშირად მუცლის კუნთების გასავარჯიშებლად იყენებენ და მათ საყვარელი მოძრაობებიც აქვთ, რომლებიც ყველაზე ეფექტურად მიაჩნიათ. ყველამ არ იცის, რომ პილატესი ფეხების დასათხელებლად ერთ-ერთი საუკეთესო ვარჯიშია. იზოლირებული მოძრაობები

წაიკითხე მეტი

რეკომენდირებული პროდუქტები



დღეში დამწვარი კალორიების გამოთვლა


სანტიმეტრებში
კილოგრამებში
განმარტება:
მჯდომარე, ნაკლებმოძრავი :
დღის განმავლობაში ძალიან მცირე აქტივობა
მსუბუქად აქტიური:
მსუბუქი ფიზიკური აქტივობა კვირაში 1-დან 3 დღემდე.
ზომიერად აქტიური :
საშუალო ფიზიკური აქტივობა კვირაში 3-დან 5 დღემდე.
ძალიან აქტიური :
მძიმე ფიზიკური აქტივობა კვირაში 6-დან 7 დღემდე.
უკიდურესად აქტიური :
ყოველდღიური მძიმე ფიზიკური ატივობა
შენი წარმატების პორტალი

კონტაქტი / უსაფრთხოების პოლიტიკა